Kære alle medlemmer i Lunderskov Boldklub

25. april 2020 kl. 20:04

Bestyrelsen i Lunderskov Boldklub har besluttet, at vi som normalt sender kontingent-opkrævning ud i april/maj. Bemærk at kontingentet, der udsendes her i april, dækker perioden tilbage fra 1. januar 2020 til 30. juni 2020. Mange har jo spillet ude hele vinteren eller indendørs i hallen. Se i øvrigt officiel udmelding fra DBU Jylland samt FSK.

Desværre skal i alle igen ind og indtaste kort-oplysninger denne gang. Vi håber på jeres opbakning i denne svære periode, så vi kan fastholde så mange som muligt af vores planlagte aktiviteter og investeringer i blandt andet renovering af bandebanen ved klubhuset.

Vi har alle en fælles interesse i fortsat at have en lokal fodboldforening i Lunderskov – hertil har vi brug for alles opbakning.

På bestyrelsens vegne

Mette Løgstrup